Support

Hos Aduro strävar vi alltid efter att erbjuda den bästa servicen. Vi förstår att våra produkter är en viktig del av din vardag och därför har vi samlat en rad hjälpguider för att säkerställa att du får ut så mycket som möjligt av din upplevelse med Aduro. Här hittar du bland annat hjälp med korrekt användning, felsökning och underhåll av dina Aduroprodukter.

Biokamin

Har du en Aduro biokamin som gått sönder inom den 3-åriga reklamationsperioden ber vi dig fylla i vårt reklamationsformulär som du hittar på denna sida.

Tillbehör

Har du en tillbehörsprodukt (t.ex. vedkorg eller kaminset) som gått sönder inom den 3-åriga reklamationsperioden ber vi dig fylla i vårt reklamationsformulär som du hittar på denna sida.

Utomhusprodukter

Har du en Aduro utomhuskamin eller en Aduro Fire Ball som gått sönder inom den 3-åriga reklamationsperioden ber vi dig fylla i vårt reklamationsformulär som du hittar på denna sida.

TOP